Известие

Collapse
No announcement yet.

Два проблема!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
    Да ней замръзнала нещо?
    Нямам никаква идея...ще се радвам ако е замръзнала ТЪПАТА нафта...но,няма как да разбера,или поне аз не знам как да разбера.До вчера вървя като луда таз кола...Пловдив - София два пъти,изгасих я към 17 часа следобед,и към 1 през ноща трябваше да пътувам,обачее...грееедааа...не мога да запаля...върти,и нищо...

    Comment


    • #17
      Даже и не притриса? Грам не се взривява?

      ---------------------------------------------------
      Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
      Пай сее ...
      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
        Даже и не притриса? Грам не се взривява?

        ---------------------------------------------------
        Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
        Пай сее ...
        Нищо,грам..само върти като изуглавена...Нито са ми светили някакви индикации по таблото,нищо...Единствено което забелязвам от вчера е, че подгрева много го чакам да изгасне ... може би едно 15 секунди....чак тогава изгасва...въртиш...и уй...

        Comment


        • #19
          Подгрева свети по-дълго защото грее по-дълго време. Колкото по-ниска е температурата толкова по-дълго ще подгрява. Трябва да провериш нафтата,в какво агрегатно състояние е? Ама на този студ да сваляш филтъра ...

          ---------------------------------------------------
          Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
          Пай сее ...
          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

          Comment


          • #20
            Трябва,но мисля че не е от нафтата.Малко се обърках горе с писаниците.Получи се следно.Заредих вчера вечер към 17...вечерта към 1 часа не успях да е запаля,да беше доста студено...няколко часа след това към 4 сутринта запали като все едно няма проблеми...няма тропане,няма друсане,няма прекъсване...само ми направи впечатление че ми примигна индикацията на подгрева ено 5,6 пъти и спря...но двигателя си работеше без проблем,при -15 ... След около два часа каране...днес грам не мога да запаля...със същата нафта съм...тая от 17 часа предния ден

            Comment


            • #21
              Залей помпата филтъра и колкото горивни тръби виждаш с гореща вода Ако е замръзнала трябва да препатка
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

              Comment


              • #22
                Одеве говорех с трима мой приятели....не знам съвпадение ли е,но и тримата днес не могат да си запалят бараките...бмв 330 дизел,мерцедес някъв дизел и той,опел 2.0 дизел ... и тримцата са заредили на лукойл вчера...
                Те твърдят че нафтите са им замръзнали .... ако е така..това е направо нямам думи...

                Comment


                • #23
                  Зимата на 2009 и при мен замръзна лукойлска нафта
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • #24
                    колега замръзнала е нафтата. на първо време сипи вряла вода на горивния филтър - 2-3 шишета по 3 литра. провери си свещите на подгрева, щом са примигвали това е индикация за изгоряла свещ или изгорели свещи. по рядко проблема е в черната кутийка до горивния филтър - електрониката за подгряване.
                    За да нямаш проблеми прави по 2-3 подгрявания преди да запалиш - даваш на контакт и изчакваш, като загасне индикатора изключваш и отново след 3-4 сек подаваш контакт и чакаш да изгасне подгрева.
                    Нафтата няма нищо общо с истинската и съдържа вода, която при температури от минус 15 градуса прави проблеми, особено във филтъра - не преминава.
                    Аз процедирам така и дори добавям на 1 резервоар гориво по 1/2литра масло за скутери (бездимно) в горивото, така до момента не съм имал замръзнала нафта ( освен първия път преди да науча тези трикове). за 6 години само 1 път съм имал проблем с горивото. Дано се оправи и при теб успех.
                    sigpic
                    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                    Comment


                    • #25
                      Да,правя всичко от горе описаното.По два,три пъти изчаквам индикацията на дюзите.Вчера сутринта я запалих точно така както описа....поливах филтъра със вряла вода.
                      Но последваха други проблеми в момента...свети ми индикацията на дюзите...колата работи добре,има ускорение.Не знам има ли общо с температурата на двигателя....е там има някакъв проблем...направи ми впечатление че не отваря външния кръг,маркучите са студени дори и след 2 часа работа на двигателя.В момента в който температура започне да се покачва индикацията на дюзите изгасва.И от там и по горните проблеми които съм описал свързани с температурата...постоянно играе...мн трудно загрява,изобщо ако загрее,ако се съди по температурата на таблото.Смених два датчика на температурата,този който е на термостата...никаква промяна.Та е такива работи Бях на диагностика миналия месец мисля беше....термостата отвари на 87 градуса,а на таблото показва някъде към 50,60 градуса,и постоянно се мени.Смених три табла,като логично явно проблема е в таблото..но не...и с трите табла никаква промяна.От там както казах по горе,два датчика...отново никаква промяна..дори и по зле....светнаха дюзи.Да отбележа че има парно да седиш по джапанки в колата... ако това има значение.Сега съм се насочил да сменям термостат....

                      Comment


                      • #26
                        Защо свързвате гасненето на 'реотана' със спирането на подгряването? По принцип питам де...
                        Всъщност пали ли вече колата?
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #27
                          Вчера работеше цял ден .. пали,гаси,цял ден не съм я изгасил ...уж вс е наред.Днес много трудно запали пак ... но в крайна сметка запали....но пък имаме нови ядове

                          Comment


                          • #28
                            Колега Чефо моето мнение е да сложиш добавка против замръзване на горивото Премери подгревните свещи и ако има изгорели сменяй При мен всички са здрави и в студа като запаля ми мига подгрева но паля без проблем Индикацията на дюзите може да е от премръзналото гориво Според мен оправи тези по леки проблеми гориво свещи а после продължи борбата с температурата
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                              Да,правя всичко от горе описаното.По два,три пъти изчаквам индикацията на дюзите.Вчера сутринта я запалих точно така както описа....поливах филтъра със вряла вода.
                              Но последваха други проблеми в момента...свети ми индикацията на дюзите...колата работи добре,има ускорение.Не знам има ли общо с температурата на двигателя....е там има някакъв проблем...направи ми впечатление че не отваря външния кръг,маркучите са студени дори и след 2 часа работа на двигателя.В момента в който температура започне да се покачва индикацията на дюзите изгасва.И от там и по горните проблеми които съм описал свързани с температурата...постоянно играе...мн трудно загрява,изобщо ако загрее,ако се съди по температурата на таблото.Смених два датчика на температурата,този който е на термостата...никаква промяна.Та е такива работи Бях на диагностика миналия месец мисля беше....термостата отвари на 87 градуса,а на таблото показва някъде към 50,60 градуса,и постоянно се мени.Смених три табла,като логично явно проблема е в таблото..но не...и с трите табла никаква промяна.От там както казах по горе,два датчика...отново никаква промяна..дори и по зле....светнаха дюзи.Да отбележа че има парно да седиш по джапанки в колата... ако това има значение.Сега съм се насочил да сменям термостат....
                              100% сигурно ли е това, че температурата мерена от ECU - то не играе и тя а само тази, отчетена на таблото? Докато това не бъде изяснено абсолютно точно, всякакви смени на датчици, табла и пр. са безрезултатни.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Нали уж е бил на диагностика?
                                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                                Lancia Kappa JTD '98 -

                                Comment

                                Working...
                                X